21. lip 2012.

Clarence Seedorf potvrdio odlazak iz Milana


Bivši holandski reprezentativac Clarence Seedorf danas je na konferenciji za novinare objavio kako odlazi iz Milana, nakon što mu je na kraju prethodne sezone istekao ugovor s tim klubom.


Govoreći novinarima u centru Via Turati 36-godišnji nogometaš se, u pratnji dopredsjednika kluba Adriana Gallianija, osvrnuo na svojih deset godina u klubu, rekavši kako će Milan zauvijek ostati u njegovom srcu.

"Odlazim iz Milana nakon deset fantastičnih godina. Ovdje sam došao u ključnom trenutku svoje karijere i nakon dugog razmišljanja, ponovno bih napravio istu stvar. Sada ću morati procijeniti svoje opcije i potražiti projekt koji se iz njih izdvaja. Jako sam sretan zbog načina na koji sam proživio svoje iskustvo u Milanu."

"Bile su to godine pune događanja, brojne sezone su prošle brzo, kao i sve dobre stvari u životu. Zahvaljujem se predsjedniku Berlusconiju, Adrianu Gallianiju, osoblju i svim ljudima u Milanellu. Nadam se da ću se, kad za to dođe vrijeme, na dostojanstven način oprostiti od navijača. Ovdje sam proveo trinaest godina i dvoje moje djece je rođeno u Milanu. Uvijek ću ostati posebnom vezom vezan ovdje, posebno za grad Milano."
Seedorf nije dao nikakvu naznaku o tome gdje će nastaviti karijeru, ali je uvjeren kako će Milan i u predstojećim godinama imati puno uspjeha, unatoč tome što je ove sezone naslov prvaka predao Juventusu.

"Mislim da ću igrati još dvije godine, ali sada je besmisleno razmišljati o sljedećim koracima. Ništa još nisam odlučio, a i o odlasku iz Milana sam odlučio tek prije par dana. Odnos između mene i kluba je takav da smo se mogli dogovoriti oko produženja ugovora. Ja uvijek razmišljam o budućnosti, volim nova iskustva, a u ovom klubu sam uvijek uživao u mirnoj atmosferi. Odlazim iz momčadi koja se trudi ostati kompetitivna u Italiji i Europi, u ekonomski teškim vremenima za sve. Mislim da je samo pitanje vremena kad će se ponovno stvoriti generacija poput one od prije par godina. Generacije prolaze, ali Milan će uvijek ostati na vrhu. Milan je u mojoj DNA. Uvijek ću im ostati blizak i uvijek će imati moju potporu i pomoć ako je budu trebali." zaključio je Seedorf.

Seedorf je u Milan stigao 2002. godine iz gradskog rivala Intera i ubrzo je postao jedan od ključnih članova momčad za koju je odigrao preko 300 prvenstvenih utakmica.

Nema komentara:

Objavi komentar